propolis-active myniaga2u@gmail.com  jaguhinternet@gmail.com  jaguhbb@gmail.com  myniaga2u@gmail.com  Your Ad Here  jaguhinternet@gmail.comYour Ad Here
myniaga2u@gmail.com  produklelakipower@gmail.com  Your Ad Here  produklelakipower@gmail.com  produklelakipower@gmail.com  produklelakipower@gmail.comproduklelakipower@gmail.com
AURA WHITE PURE L-GLUTATHION 400000 MG

AURA WHITE PURE L-GLUTATHION 400000 MG

AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE 400000MG

- 1 BEKAS 500gm
- FREE SHAKER + FREE POSTAGE

HARGA:
~ RM150 S/M
~ RM160 S/S

CARA MAKAN
- 2 Scoop Pagi sebelum sarapan
- 2 Scoop Malam sebelum Tidur

** Period stop minum dulu. Hari ke-4 period boleh sambung balik minum.
**Sesuai untuk lelaki dan perempuan
** Semasa pengambilan Aurawhite elakkan minum minuman yang mengandungi Kafein dan Berkarbonat

INOVASI TERKINI GABUNGAN:
-L-GLUTHATIONE
-TILAPIA COLLAGEN
-VITAMIN C
-HYALURONIC ACID
-TRIPAL STEM SELL PHYTOCELLTEC

INOVASI KECANTIKAN TEKNOLOGI JEPUN

1-KULIT CERAH & GEBU
Diformulasi dengan teknologi dari Jepun mengabungkan Tilapia Collagen, -Glutathione, Vitamin C, Hyaluronic Acid dengan bahan semulajadi yang lain seperti Tomato Stem sell, Epal Stem sell, Rosella stem sell, Lemon, Turnip, Strawberi, Maquiberi, Papaya, Sarang Burung, Astaxanthin, & Pinebark dimana ia bertindak 3 kali ganda mencerahkan kulit, membaiki struktur kulit yang rosak akibat jerawat, pigmentasi serta kulit kering & kasar. Hasilnya kulit lebih putih, halus, licin dan gebu. SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

2-KECANTIKAN KUKU DAN RAMBUT
Secara teliti ia dapat membantu anda yang mengalami masalah keguguran rambut berminyak atau kulit kepala kering tidak kurang juga yang mengalami kuku mudah patah, berbunga dan kering. Meningkatkan kalsium yang diperlukan oleh tubuh badan member tulang lebih kuat

3-SESUAI BAGI IBU MENGANDUNG DAN MENYUSU
PGC ini sesuai bagi ibu mengandung dan menyusu kerana kandungan khasiat vitamin yang tinggi ia menyalurkan nutrisi terus kepada bayi di dalam kandungan dan mengalakan pemprosesan susu yang banyak jadi si ibu cantik bersama bayi yang comel

4-LEBIH AKTIF DAN BERTENAGA
Jika dulu anda lesu dan mudah penat PGC boleh membantu anda member tenaga serta mengurangkan sakit sendi & otot. Kebiasaan tidak kira lelaki atau wanita bergerak aktif setiap hari kekurangan kolagen & vitamin adalah penyebab utama masalah kelesuan. Aktifkn Hidup Anda !

5-KESIHATAN DALAMAN
Formulasi 3x stem sel phytocelltec pkar kesihatn telah membuat penyelidikan selain PGC ini baik untuk kulit ia juga dapat meningkatkan tahap ketahanan kesihatan tubuh badan, melawan radikal bebas serta membaikpulih sel-sel lama kepada sel- sel baru

KELEBIHAN UTAMA AURAWHITE BEAUTY
*50% Pencerahan ketara dalam 2 minggu
*Pemulihan kulit yang rosak dan bermasalah
*Untuk hilangkan masalah jerawat yg teruk / jeragat /pigmentasi / hilangkan parut dn liang pori terbuka
*Rambut lebih sihat, halus dan bersinar
*Mengurangkan kedutan dan garis halus
*Melambatkan prosess penuaan
*Mengatasi masalah sembelit
*Mengurangkan sakit sendi
*Meningkatkan tenaga dan lebih aktif
*Mengurangkan rekahan kaki
*Menguatkan otot, tulang dan kuku
*Memulihkan payudara yang kendur
*Meningkatkan penghasilan susu ibu
*Mengandungi nutrien yang tinggi dan sesuai bagi ibu mengandung

Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

b). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

c). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

d). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik – ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

e). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

f). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

g). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?

ctc no 0137715383

www.beautysmiracle.com/

www.facebook.com/beautysmiracle.onlineshoppe


Total view : (1687)

Lain-lain carian di web ini :

  • k colly melaka (12)
  • kedai jual aura white (7)
  • perbezaan k colly dan aura white (5)
  • beza aura white dan k colly (4)
  • stokis aura white di melaka (4)
  • beza k colly dan aura white (3)
  • perbezaan aura white dan k colly (3)
  • pengedar aura white di johor bahru (3)
  • perbezaan k colly dan aurawhite (3)
  • pengedar aura white (3)
  • kedai jual k-colly sweet 17 di johor bahru (2)
  • pengedar aura white johor bahru (2)
  • ejen kcolly di seremban negeri sembilan (2)
  • elok ke aurawhite untuk ibu menyusu? (2)
  • jual aurawhite di tawau (2)
  • k collagen atau aura white lebih bagus (2)
  • k colly sesuai untuk resdung (2)
  • k colly sweet 17 melaka (2)
  • agen aurawhite jb (2)
  • k-colly murah di melaka (2)
  • kedai plastik di tawau (2)
  • aura white di melaka (2)
  • aura white di tawau (2)
  • aurawhite di tawau (2)
  • agen k-colly di melaka (2)
  • pengedar aura white di melaka (2)
  • lokasi kedai obat kuat di malaysia (1)
  • khasiat kolly17 (1)
  • lokasi kedai Radiance signature di tawau (1)
  • minum sdll dan aurawhite (1)
  • pengedar ubat kuat di jb (1)
  • pengedar sne di jb (1)
  • obat tidur di tawau (1)
  • pengedar gluta white di melaka (1)
  • pengedar aurawhite johor (1)
  • pembekal dispenser air minum di tawau (1)
  • pemborong bekas plastik johor (1)
  • pengedar aurawhite di johor bahru (1)
  • pengedar aura white di seremban (1)
  • perbandingan aurawhite dan k colly (1)
  • radiance signature tawau (1)
  • stokis k colly jb (1)
  • stokis k-colly area n sembilan (1)
  • stokis k-colly di tawau (1)
  • stokis radiance signature tawau (1)
  • tempat menjual k-colly sweet 17 di johor (1)
  • tempat yang ada menjual k-colly (1)
  • ubat untuk masalah jerawat aura white (1)
  • wakil jualan produk fezwhite di johor (1)
  • www promosi stem sell hari jadi membe (1)

Tanya pasal iklan ini :

comments

Iklan Percuma di IklanComel.com (Tak perlu daftar)